Oguzunannes emzirmeye calisin, ve meme ucuna dikkatli bakin, igneucu kadr beyaz bi nokta olabilir, onu sivilce patlatir gibi patlatin. Sonra sağım yapin. Eger oyle bsey yksa, bebegnizi emzirin, herkes genelde sicak soyler ama bana buz kompresi iyi gelmsti ki genelde cozumde odur aslnda ama neyse. Bebegnizi emzirirken gogsunuze buz uygulayin gececektir inşaallah. Ama tabi yine arada kalirsaniz arastirin isterseniz. Gecms olsun