Galiba 1 aya yakındır böyleyiz öksürük başladı günde 2 3 derken fazlalaştı son 2 haftadır da öksürürken nefes alamıyor kızarıyor bi şeyler yutmaya çalışıyor ve aynı zamanda nefes almaya çalışıyor aradan zaman geçip nefes almaya başlayınca daha önce hiç duymadığım bir şekilde acı içinde çığlık çığlığa ağlıyor ama gün içinde çok normal oynuyor gülüyor sadece öksürük anında böyle. Doktorlar da burnunu yıka ciğere inmemiş diyip gönderiyor gerçekten bu kadar mı yani yapabilecekleri şeyler bilgisi olan var mı bebeğime çok üzülüyorum