nefesmomm Kızlar selam Bebeğim 3.5 aylık Grip ve öksürük var. Doktor aferin verdi ama ne araştırdığım kadarıyla 6 yaş üzeri çocuklar için falan diyor yarın gidip tekrar mı sorsam kullanan var mı
sibelssc nefesmomm çok küçük bencede vermeyin başka bir doktora gidin mutlaka. Birde aferin gibi ilaçlar da etken bazi maddelerden dolayı havale riskininartiyormus
Fatmazel43 nefesmomm bildiğim kadarıyla 6 aydan önce öksürük ve grip için olan şuruplar yasak olması lazım. Bizim doktorumuz kullandırtmamıştı. İsterseniz başka doktora da danışın