Benim göğsümde çok kötüydü bebeğim emdiğinde agzindan kan akardı ilk başta bebekten sanıp çok korkmuştum meğersem göğsüm parçalamış ve meme ucum hiç yoktu bebek eme eme çıkardı mememin ucu çıksın diye sürekli çekiştırirdi mememi çok canım yanardı bi ara hatta ağlayarak anneme bu sabah gidip mama alıcam dayanamıyorum ağrısına demiştim ama daha sonra bu geçici bi acı kızım enne sütünden mahrum olmasın dedim günlerce ağrısından uyuyamadım banyoya girdiğim gün saatlerce ağrı çekerdim sütyen takamazdım yapışıp daha beter olurdu ve herkes bana krem sür dedi ben o kadar acıya rağmen hayır geçecek dedim sürmedim bebek her emdiğinde kendi sütümü sürdüm meme ucum tamamen çıktığında ağrımda geçti ama yaklaşık 45 gün sürdü