İnternetten bi şeylere bakınca hep sonu felaket oluyor ama gece gece de çok fena taktım kafayı. Bebeğim uyurken özellikle birden sıçrıyor ellerini açıyor kendini sıkıyor gözlerini korkuyla açıyo ve hızlı hızlı nefes almaya başlıyor sonra da ağlıyor korktuğu için mi yoksa Allah korusun epilepsi belirtisi mi nolur bilen yardımcı olabilir mii😞