Hanımlar 16 aylık oğlum basit kelimeleri bile söylemiyor anne baba vs. Yok bunları hiç söylemedi sadece ıhhh ıhhh ve karga ne diyor dediğimizde canı isterse gak der ve aslanı sorunca da sesini çıkartır başka hiçbir kelime yok komutlarımı anlıyo örn. Telefonu, oyuncağı, kumandayı vs. ver dediğimde verir göz teması isterse kurabiliyorum (çok aktif olduğu için oturup hikaye vs dinlemez sürekli hareket halinde o yüzden isterse diyorum). ismine her zaman olmasa bile çoğunlukla tepki veriyo diğerlerinde içinden ne diyo bu kadın der gibi umursamaz davrandığına da eminim
eşyaların yerlerini bilir gösterir parmağıyla ve ıhh sadece ıhh telefon çalsa kulağına götürür konuşma kısmına gelince yine ıhh yapmak istediği şeyi yine ıhh diyerek gösteriyo ama kelime yok.
Gel gel ve bay bay hareketlerini yapar sevdiği şarkıları söylediğimde oynamaya çalışır kartlar ve kitaplarla vakit geçirmeye çalışıyorum dikkatini çekenlere bakar dikkatini çekmezse tutana aşk olsun.
Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin sadece ne yapmam gerektiğini bilmiyorum danışmak istedim.