3 gündür hasta kızım ateş yükseliyor gittik bogazı kızarmış dedi doktor antibiyotik felan yazdı ama ağzını açıp da içiremiyorum yüzü fışkırtıyor içmediği için de iyleşemiyor ya 3 gündür uyku uyumadım ateş takibi yapmaktan kızlar nasıl içireceğim yardım edin 😞😞😞😞😞🙏🏼🙏🏼🙏🏼