Kızlar böyle bir durum yaşayan varmı?Dogum yapalı 3 ay oldu.İnanilmaz güçsüzlük oluyor eğilip kalkarken.Dizlerimi bükünce.Uzun süre oturup ilk kalktigimda.Sonra geciyor.Ama ilk o gecmesini bekleyene kadar ağrı yetiyo bana.Gecer emzirme dönemı olur dedim.Ama iyice artti.Dahiliyeye gidip genel kan mi baktirsam vitaminlerim mi dustu acaba.Ya da fizik tedaviye falan mu gitsem direk.Bu durumh yasayaniniz varmi?