LeoBebek Srl yani 5,5 aylık ben ağzına soktuğu oyuncakları bile çeşme suyuyla yıkayıp kuruluyorum. Bence bukadar pimpiriklenmeyin size de yazık
Deletedmom109 7,5 aylık hiç içme suyuyla yıkamadım, hele kaynatmak açıkçası aklıma bile gelmedi 😳🤷🏻♀️😂 birde bebeklerim demişsiniz sanırım ikiz tebrik ediyorum gerçekten 👏🏻👏🏻
[silindi] Srl ah canım naptın sen bu kadar hijyenik davranma bebeklerine daha çok hastalık kaparlar Allah korusun. hiç içme suyuyla yıkamadım ben yeri yalamasına bile bir şey demiyorum bazen 😅 turp gibi lütfen biraz kendine vakit ayır sen annesin dinlenmelisin
Ikrazumra19 [silindi] valla ben şok kizim 16 aylik hic kaynatip yikayan birini duymamıştım ilk oldu bu cok sasirsim acikcasi😊
FeriDeniz Srl ilk üç ay için öyle yapın diyorlar uzmanlar. Biz anneler de öyle yapıyoruz ama sonradan bebek büyüdükçe Çeşme suyuna dönülüyor. 🤷🏻♀️
Serene Srl Bebeğim 15 aylık bugüne kadar hiç kaynamış suyla yıkamadım😁 musluktan akan sıcak suyla yıkadım hep.Gittiğimiz iki tane çocuk doktoru var ikisi de böyle bir şeye hiç gerek yok demişti☺️
Ebrs Srl evet bende hâlâ oyle yapiyorum da bazi arkadaslarin tepkisini anlamadim. Her yerin sebeke suyu belki sizinkilerin cesme suyundan farklidir. Neden öyle damdan dusercesine ve elestirircesine yazıyorsunuz kadına. Ne var bunda?
Sevdammm08 Canım benim bebeğim 5 ay 7 günlük bende ilk doğumundan beri Çeşme suyunu kaynatıp içme suyu ile ılındırıyorum. Çünkü yıkarken yutabiliyormuş bebekler. Doktorum İstanbul’un suyuna güvenmediğini Çeşme suyundan dizanteri ve bağırsak bakterisi olan bebekler gördüğünü kendi çocuklarını dahi 1.5 yaşına kadar öyle yıkadığını söyledi. Etrafımda abartma diyen oldu ama sonradan vicdan azabı çekmektense yavruma iyi neyse onu tercih ederim.
Sevdammm08 Nesi var bunun gayette mantıklı bişiy yapmış hastalık kapmayacağını kim garanti edebilir siz ne biliyorsanız onu yapın ay inanmoyoroooommm buneya abi gerçek mi diyem ergenler gibi yorum yapmayın insanlara
Ikrazumra19 Sevdammm08 ne alaka ya 24 yasimdayim ilk defa duydum boyle bir mantik varmi kaynatip icme suyuyla karistirmak nedir cocugu bu kadar mikroptan korursaniz sonrasinda vay haline cidden ben şok ne garip insanlar var
Sariiannee Sevdammm08 Vücut bu kadar her şeyden habersiz olursa İleride vay haline.Yürümeye başlayınca yazık parkta,sokakta toz toprak içinde hep hasta olur.Kalabalıkta hep hasta olur.Bu daha mı iyi? Abartmayalım.
Sevdammm08 Ikrazumra19 mikroptan koruduğumu kim söyledi . Doktor olmadığın İçin sakıncalarını duymuş olmaman normal olabilir. Evinde köpeğimde var temizlik hastası gibi hergün ev silip süpürmüyorum mikroba ihtiyacı olduğunun farkındayım yere düşen oyuncağını 3 sn kuralına uygun alıyorum veriyorum tekrar. Bahsettiğim şey dizanteri denen bir mikrobun binde bir ihtimal dahi olsa şehir şebeke sularında olabileceği ihtimali . He ben bu ihtimali göz ardı etmem sen edersin orası ayrı. Etrafımda da gördüm mikrop kapanı o sebeple yazdım duymadıysan artık duymuş oldun
archmom Ikrazumra19 Dizanteri olmamasi icin sonucta yutabiliyor bebek.Benim bebegim sirf bu yuzden dizanteri olmustu.Kuzenim ucuzleri de ayni sekilde onlarda dizanteri olmuslardi
meliss14 benimde kızım 1 ay 5 günlük bende ilk günden beri içme suyunu kaynatıp tekrar icm3 suyuyla dengeleyip yaptırıyorum.
Sevdammm08 Sariiannee gülüm korumuyorum aşağıya da yazdım benim evimde köprğim de var ama doktorum Çeşme suyunu bebeğin yutabileceğini ve daha önce Çeşme suyu sebebiyle dizanteri olan Bebek gördüğünü söyledi kendi çocuklarını da öyle yıkamış. Ayrıca arkadaşımın bebeği bağırsak mikrobu oldu Çeşme suyunu yuttuğundan oldu demiş doktorlar .
Ikrazumra19 Sevdammm08 valla canim kac doktorla konusup takip ediyorsam boyle birsey duymadim kusura bkma da eskiden annen baban seni kaynamis suylami yikiyordu bu kadarida fazla yani tabi ki tercih meselesi herkes yorum yapmktan özgür