lilac Haftaya pazartesi başlayacağım ben de 😕 Annem ilgilenecek, evden çalıştığım için tam plan yapmadık işlerin yoğunluğuna göre ilerleriz artık. Yine de sağabildiğim kadar süt sağdım geçen ay.
canseltoprak lilac çok tedirginim bende. İçimi bi ürperti basıyor vallahi. Tekrar işe gideceğim için heyecan mı çocuğumu bırakacağım için korku mu tarifsiz bi duygu. Bende anneme bırakacağım. İyi ki var annelerimiz
lilac canseltoprak Sağ olsun annelerimiz iyi ki varlar ♥️ Benimki yeni 3 aylık olacak. Dün ilk defa 1.5 saat annemle bıraktım aynı şeyleri hissettim. Burada okuduğum bazı anneler iş yeri bazen dinlenmeye fırsat gibi geliyor diyorlardı, umarım öyle olur ve hızlıca alışırsınız 🙏🏻 İçimizi ferah tutalım. Sanki işe başlamışsınız ve evde yokmuşsunuz gibi prova yapabilirsiniz.
Maybe canseltoprak yaaa gene baya durmuşsun yanında benimki 4 aylık dönmem şart oldu gibi çok üzülüyorum inşallah alışırsınız işe başlayınca nasıl bir süreçt olduğunu da yazın
canseltoprak Maybe 4 ay ücretli 6 ay ücretsiz izindi, eşimin tek maaşıyla istanbul şartlarında maalesef zor oluyor🤷🏻♀️ yani bende 9 aydır eve alıştım gibi ama bakalım hayırlısı