Kızlar bebeğim 14aylık günde bir kez uyuyor en geç 3te kaldırıyorum 3ten sonra gece uykusuna saat 1de geçiyor
Daha erken uyuması için aklınıza gelebilecek herşeyi yaptım ama olmuyor
Saat 1oldu mu kendi gelip yatı uyuyor
Bunun sebebini kendime açıklıyamıyorum sizce neden bu kadar geç?
Sabah erkende uyandırmayı denedim veya gündüz hiç uyutmamayıda denedim yinede gece 1veya 1:30 olmadan uyumuyor .