Sasahuu Kızlar merhaba dün akşam bebeğimi emzirirken bi anda göğsüm sertleşti ve şişkinleşti bugün doktora göründüm e vitamini verdi kapsülü delip sürüyorum göğsüme aranızda hiç başına gelen var mı?sizler neler yaptınız nasıl geçti?
HayatKayla Sasahuu bende mastit olmuştu onu da hemşireler manuel ve makinayla sağarak açtılar ki çok acıverici. Hiç duymadım e vitamini falan
Ebru_91 Benim de oldu ayni sislik gece bir kac kez kalkip emzirdim. Ve masaj yaptim.sicak suyla dus aldim.sabah emzirirken inmeye basladi.tabi bir kac gun agrisi oldu
Sasahuu SelinAtr kitle gibiydi canım ateş olmadı ama acıyordu geçti çok şükür ilk zamanlar biraz zorlukları oluyor ama yavaş yavaş herşey düzene giriyor çok geçmiş olsun