Eczaneden serum fizyolojik alın. Bir de 5 cc’lik şırınga.
Şırınga ile suyu çekin. Ben ucunu direkt burnuna koymuyorum ucu için trendyoldan başlık aldım onu kullanıyorum. Ama almadan önce şöyle yapıyorduk.
Ben bebeği yan yatacak şekilde yatağa yatırıyorum kafasından tutuyorum. Eşim şırınganın ucu ile üstte kalan burun deliğine burası önemli yarısını fışkırtıyor sonra havaya kalıdırıp sırtına vuruyorum burnunu siliyoruz. Tekrar diğer tarafa yatırıp üstte kalan kısma sıkıyoruz. Artık alıştığımız için ayakta yapıyoruz. Youtube’da videolar var izleyerek yapabilirsiniz.
Mutlaka açın biz her gece burnunu açıyoruz tıkalı olunca günde 4-5 kere açtığımız bile oluyordu