Merhaba arkadaşlar .. ben doğum yapalı 20 gün oldu . İlk hafta bebeğim hastanede kaldı göğsümden sagıp götürdüm o zamanlar iki göğüsümden 90 100 ml geliyordu 2 saatte bir sağmada . Şimdi bebeğim yanıma geldi emmeye başladı . Emdiğindede yutkundugunu hissediyorum sadece emmeyle duruyor ama pompayla sagdıgımda hiç süt gelmiyor neden anlamadım acayip moralim bozuk . Göğsümün ucunu sıkıyorum süt fışkırıyor ama pompaya gelmiyor 🤔 benim gibi olan varmı neden böyle oldu ☹️