sibelturan benimde oğlumun yüzünde var sadece kenarlarda çıkıyor , bi ara sönüyor sonra tekrar çıkıyor , doktorumuz anne sütünden geçen bazı besinler çok tetikler dedi , çilek , inek sütü, yer fıstığı ve kaju bir süre uzak dur yeme dedi , mustelanın nemlendiricisini kullanıyorum biraz iyi geliyor , arada doğal kantaron yağı sürüyorum şimdilik ama tam geçmedi de devam ederse artık bi cildiyeye gideceğim