Ya ne uyku var nr başka bişey, gece gündüz sallıyorum yok yok uyumuyor aslaaaaa. İnanılmaz bunaldım eşimr vetdim salla uyut diye oda delirdi, ayağımda kendini atıyor saçma sapan sesler çıkarıyor yataktan düşecek diye korkuyorum. Yerdr sallasam belim ağrıyor. Yemek desen yemezler kızım da aynı dert şimdi oda uyandı illa yanıma gelecekmiş. Kızım kardeşini zor sallıyorum diyorum gecenin bir körü apartman ayağa dikilicek. Ay böyle her gece her gece aynı terane. Artık gündüzü geçtim akşam da olmasın uyuyamıcam zaten diyorum. Ruh gibiyim beynim ağrıyor. Uykusu varken bir çocuk neden UYUMAZ 😭😭😭😭😭😭😭😭