Bende haziranda doğum yaptım hala daha olmadım. regl dönemi salgılanan hormonlar emzirirken de gerçekleştiği için vücut bu şekilde tepki gösteriyormuş,emzirme kesildiği zaman olacağımızı söyleyenler var..
insan endişelenmiyor değil tabi ne zaman olacağım niye olmuyorum,yoksa hamile miyim vs vs..
bekliyorum yapacak birşey yok 🙃