Bernnnn Merhaba kızlar🌸 Bebeğim 6 ay 20 günlük. Bu zamana kadar arabada tam yatar anakucağı ile idare ettim ama artık olmuyo, küçük gelmeye başladı🤷♀️ Kullanıp memnun kaldığınız, adac puanı iyi olan oto koltuğu önerilerinizi bekliyorum 😇🙋🏻♀️
Bernnnn Umut35 Arabanın içi oyuncak dolu😅 sıkıldıkça oyuncak değişiyorum. Müzik açıyorum. Kucak isteyip ağladığı oluyo ama konuşuyorum. Ben şuan araba kullanıyorum seni kucağıma alamam diyorum 🙈 Doğduğundan beri nerdeyse hep bu şekilde. Gün içinde anneme git-gel yapabiliyorum. Arabaya alıştı yani.