İki gündür gece uykusu 0 lütfen bilenler yazsın ana kucağında sallanarak uyuyor bebeğim acaba bundan mı sıçrıyor diye de düşündüğüm için yazmak istedim tam daldı diyorum çocuk sıçrama korkma ağlama bir anda uyanıyor sonra ağlaması yarım saat uyku tabi gidiyor bütün gece oturduk dün bugün yine aynı çocuk uyuyamıyor böyle mi oluyor epilepsi bilmediğim için soruyorum bilenler cevap yazabilir mi? Uyanıkken böyle dalma vs yok yada ben görmedim çok şükür ama sadece uyurken iki gecedir uyuyamıyoruz asla