Kızım 3 ay 20 günlük ve geceleri doymuyor çok sık uyanmaya başladı formül mama ile besleniyor ama geceleri yeterli gelmiyor sanırım. Hem kendi uykusu bölündüğü için huzursuz oluyor hemde beni çok yoruyor bu durum . 4. Ayına girince Hipp, hero baby gibi markaların 4+ay kaşık mamalarini denemek istiyorum en azından gece uyumadan vermeyi düşünüyorum. 3 kere değilde 1 kere mama için uyanır uykusu daha verimli olur belki bu şekilde. 4. Ayında bu şekilde kaşık mama kulllanan var mı aranızda. Bu arada bahsettiğim meyve pureleri değil yulaflı tahıllı olan mamalar