Ben ilk doğduğunda hipp aldım sarılık olmasın diye günde bi kaç kez verdim gaz yaptı
Daha sonra 3. Ayında meme reddi yaşadık sma optipro aldık ama hem kakasında hemde sindirimde çok problem yaşadık çok kötü kokuyordu kakası
Şimdi bebelac gold aldık gaz vs yapmadı iuanlık memnunuz ama bu seferde kakası sarı ve cips gibi kokuyor
Normali nasıl olmalı kakanın acaba