Zubeyda_altun Merhabalar ilk çocugum sezeryan yeni 2 yaşına girdi 2 çocuguma hamileyim ve normal dogum diyorlar Belçikaya yeni taşındık aranızda sezeryan sonrası normal dogum yapan oldumu çok tedirginim
tubasd Zubeyda_altun hakkınızda hayırlısı olsun ssnd duydum okudum buradan ama yıl olarak bilgim yok bence oda kişiden kişiye değişen bir durumdur dikişlerin kaynamasiyla alakalı İlki neden sezaryen oldu bir sağlık problemi vs mi vardi