Kızım 27 aylık olacak emziği 4 5 ay önce bıraktırdım o zaman da biberona alıştı ve normal bir şekilde değil geceleri kalkıp sürekli ağlıyor süt ver meyve suyu ver diye . Normalde portakal mandalina sıkardım kahvaltıda içmezdi bile . Neden böyle bağlandı bilmiyorum sürekli eşimde portakal sıkacagı var 🥹 sadece gece 1 litre içiyor desem inanır mısınız ? Haliyle bez de yetişmiyor . Herseyi geçtim yemek yemiyor ve dişleri çürüyecek bu gidişle ne yapabilirim ya