Mnli ya bizimde başta sarılığımız vardı ama 2. Ayda geçti sonra doktorunu değiştirdim o her ay 1 er saat arttırarak uyumasına izin verdirdi. Şimdi 5 aylık olucak aslında uyusa uyur yani ama alıştı gece uyanıyor emmese bile memede bekleyip uykuya dalıyor 🥹