Arkadaşlar ben çocuğuma veriyorum demedim ki sanki her gün her öğün veriyomusum gibi neden yorum yapıyorsunuz ben sadece veriyo musunuz diye sordum eşim almış napsam acaba kahvaltısına koysam mi birer tane diye düşündüm ve sordum yok organigi yok aşısı ne alaka ya????