Beni oğlumun vurma huyuyla açtığım birçok posttan tanıyorsunuz 🙂 iki aydır görüşmelere ara vermiştim arkadaşlarımla. Çocuklara zarar verdiği için. Bugün ilk defa ev gezmesi yaptım arkadaşımla görüştüm. Onun çocuğu da 28 aylık bizimkiyle aynı yaştalar. Başta çok korkuyordum zarar verirse kalkıp giderim diyordum içimden, ama beni öyle bi şaşırttı ki, çocuğu elleriyle besledi, oyuncakları paylaştı, beraber çok güzel oynadılar, tabi arada paylaşamadıkları oyuncaklar oldu ama asla vurmadı sadece diğer çocuk gibi ağladı o kdr 🙂 eskiden olsa vururdu ya da bişeyler atardı. Hiçbirini yapmadı. Benim oğlum büyümüş mü 🙂 böyle akıllı akıllı oynadığını görünce inanılmaz mutlu oldum ve dizinle paylaşmak istedim. Umarım hep böyle devam eder. Artık kreşe de çok sıcak bakıyorum. 36. Ayımızı bekliyoruz 🙂 oğlum bu iki aylık süreçte çok olgunlaşmış. Ne düşünüyorsunuz bu gelişme hakkında