Bizde 6. Ay sonundayız. 5. Ayda başladık tadıma. 5. Ayımda 3 gün kuralıyla besinleri tanıttım. 6.ay da karıştırarak vermeye başladım. Doktorum sabah ve akşam olarak vermemi söyledi. Adı üstünde ‘ek gıdA’ yani anne sütünü almaya devam etmesi için. Şu an ben sabah kahvaltısı öğlen ara öğün olarak armut,muz,avakado,hurma,nar,ceviz rendeliyorum. Akşam da yemek veriyorum. Ama 9dan sonra gece sindirimi zor olur diye sadece anne sütü veriyorum