Tugbaeceali bizde aynıyız bugün hatta kontrolümüz vardı doktorumuz ventol artı olarak cortair verdi ventol yarım doz günde 4 kere cortair ise sabah akşam tam olacak şekilde ben öncesinde sürekli izotenik su ile burnunu günde en az 10 kere açıyordum ama o kadar tıkalı ki çekmeme rağmen yine kalıyor içinde dün gece kaç kere uyandı nefes alamadı şükür ilerlememiş fakat yine de bebeğim çok rahatsız bu durumdan cold mix almıştım omuzlarına birer damla damlattım artı olacak nem buhar cihazının içine de sıktım iyi geldi gibi bir de soğanı yarıma bölüp 6,7 adet karanfil batırdım baş ucuna koydum beni bile rahatlattı bebeklerimiz keşke hiç hasta olmasa