Tazehamiss44 masaj yapmayı deneyin o zaman mayışır ağlaması kesilir bizimki de akşam 6dan gece 12ye 1e kadar ağlardı arabayla turlardık en son hastanede popo dan uyaran vermişlerdi hiç unutamıyorum kaka ve gazı varmıştı ondan sonra hep masaj yspmıştım 7-8 aya kadar sürüyor bazı bebeklerde bu sabit saatlerde ağlama