Ahh ah benim en kafama taktıgım şeydi ağlamaktan helak oluyodum beni emsin istiyodum. 4-5 aylıkken bile bıraktıran ya da kendiliginden bırakan bebekler var. Ben bebeğime 41.gün bıraktırdım ama emzirme danışmanlığı aldım. Cünkü insan tutmayıp bebeği ağladıkça korkuyor ya komple bırakırsa diye. Benim bebeğim biraz olsun tutuyordu bazen ama kolayına geliyordu silikon o yüzden devam etmiyordu mememi tutmaya. Valla kararlılıktan baska bir sey şekilde bıraktırılmıyor. Tutuş ve kavrama tekniklerini güzelce gözden geçirin, deneyin gün içinde. Kadın eve gelmişti, eds yaptık onu da araştırın. Ya da en basiti 1 cclik şırınga alın, bebeğinizi memeye tutturun bu sırada birisi ağzının kenarından süt sıksın, hani aa emiyorum böyle yapınca da iyi süt geliyor gibi düşünmesi için. Giderken silikonları aldı akşamüstüydü zaten. Cok ağladı ilk gece ama maalesef silikon yoktu ve o şekilde emmeliydi. İlk 2-3 gün zordu, sürekli mememi ağzına oturtuyordum ama sonra o da alıştı şimdi her şekilde tutuyor.