CemreKerem Merhaba kızlar doğumdan sonra vücudumdaki tüyler çok çok azaldı bu durumdan çok memnunum ama gel gelelim ki çenemde ve altında tüylenme başladı . Doğum yapalı 11 ay olmak üzere çevremde kime sorsam doğumdan sonra çıkmıştır diyor . Üç dört tane var şimdilik ve uzun çıkıyorlar aldım onları yine çıkıyor doğumdan önce böyle bir şey hiç yaşamadım sizde de oldu mu böyle bir şey ne yaptınız beni de yönlendirir misiniz lütfen ?
Thesra CemreKerem Ben böyle bir olayla karşılaşmadım canım ama sanırım hormonlardan dolayıdır sürekli değişiyolar çünkü bir doktora görünmek kafanın rahatlamasına yardımcı olur
CemreKerem Thesra yarın kuaföre gidecektim aldirsam mı yüzümü emin olamadım başka yerde yok zaten en iyisi ilk önce doktora gitmek sanırım 😊
Thesra CemreKerem Aldırma canım eğer aldırırsan tekrar tekrar daha fazla tüylenmesine sebep olabilirsin bence de bir doktora görüşüp ona göre önlem almak en iyi sonuçtur🤗🤗🤗