Benimde oplım 13 aylık yüksek çıktı 120 lerde sanırım ama hangi değeri bilmiyorum canım çok sıkıldı bu gecen bisey mi 300 lere çıkan arkadaşların bebeklerine nasıl bi yol izlendi ? İlaçla mı düşürmeye çalısıyolar ? Biyobsi mi yapılıyor nedir .
Biz antibiuotik ve öksürük şurıbu kullandık. Gribal enfesksiyon boğazlarında da vardı .