Ben de çok korkuyordum,cesaret edip alamadım. Ta ki çocuklarım olana kadar. Eşim yok,araba lazım oluyor falan bi cesaretle gidip yazıldım ve geçen ay aldim. Bol bol video izledim,debriyaj nedir vites nasil atılır bilmezdim Ummet hoca var süper anlatiyorizleyin cesaretlenirsiniz zaten :)