Suskun3131 bak iyi bi yoğurt tarifi vereyim belki denersin ama mutlaka denemelisin..ben fırında mayaliyorum bildiğin taş gibi oluyor ekşi kesinlikle olmaz ...
Sutu bilinen kıvama getirdikten snra güzelce kavanozlara alıyoruz mayalarını ekleyip güzelce karıştıralım kapakları açık bir şekilde fırına koyuyoruz (firin kapalı konumda olmali)6 saat fırında beklemek zorunda iki de bir kapağı açıp bakmayın saat tutun
6 saatin sonunda kapakları açık şekilde buz dolabına koyuyoruz bi 6 saatte buzdolabında güzelce kıvam oturunca kapakları kapatıp dolapta muhafaza edin ..toplam 12 saatin sonunda yemeye hazır