H12345 canım iyi bir doktora götür içe mi kayıyor dışa mı ona göre hareketler var mesela dışa kayıyorsa parmağını burnuna doğru takip ettireceksin sonra etrafında yuvarlak şekil yapar gibi çevireceksin takip edecek sağ sol takip ettireceksin gibi hareketleri vardı yeğeninde küçükken 3-4 yaşlarında falan oldu çok küçüktü sonradan iyi doktora gidildi sanırım ama ilk zamanlar olsaymış biraz daha toparlaması daha olası olabilirmiş demiş doktor şimdi çocuk 9 yaşında hala arada tv ye bakarken falan kayar biz hemen o hareketleri falan yapıyoruz günde 15-20 dk falan ara ara yapması gerekiyor diye biliyorum