Bugün yıllardır ara ara ağrıyan kanal tedavisi de yapılmış ömrü dolmuş dişimi çektirdim. Normalde ağrı eşiği yüksek bi insanım, kolay kolay ağrı kesici almam (zararından dolayı) doğumda hastanede yapılan dışında ağrı kesici kullanmamıştim düşünün.
Akşam Parol aldım çok etki etmedi az önce ilk defa Dolorex aldım. Çok zormuş bu ağrı, doğum sancısı ile yarışır diyorum ben.