Bebegim 14 aylık düzenli uykusu vardı şükür ama cumartesi gününden beri bi haller oldu uyutuyoruz normal bi sorun yok yarım saat 1 saat sonra aglayarak uyanıyo uyumak istemiyo saatlerce ugrasıyoruz. Gecede aynı şekilde sürekli uyanmaya baslado hasta degil. Diş dicem daha önce hic böyle şeyler yapmamıştı ayrıca görünürde de bişey yok bi sebep bulamadım atak felan mı nedir basına gelen var mı yardımcı olun lütfen