marscicegi Hanımlar umredeyim primoluta adet dongumden beş altı gün önce başladım bugün kanama oldu lekelenme diye umuyorum,bunu yaşayan oldu mu kullanırken tatillerinizde falan içerken , ilaca devam edersem kesilir mi
peruskam marscicegi az içmissin ben günde 4 tane içiyodum tatilde 1 kasıkta tarcın yut bıcak gibi kesiyo
MnkKrtl marscicegi ben günde 3tane içiyodum bi sorun yaşamadım hiç ilaçı bırakınca 2-3 gün içindede oluyodum
peruskam marscicegi valla ben 2 aldıgım gün akıntı gibi geldi arttırdım dozu kesildi tarcıda yedim ama
Kbra41 Konudan alakasız ama ümredesiniz benim şuan bir hastalıkla ilgili dertlerim var bana dua eder misiniz rica etsem :)