Arkadaşlar iki buçuk aylık bebeğim var emziriorum ama bu yaralardan dolayı emzirmek resmek işkence oluo :( neler denemedm ki lansinoh krem zeytinyağ fito krem geçmeye gram niyeti yok ve daha da büyüdü artk kanıo emzirmede ve sonrasında başına gelen varsa yardmcı olur musunuz 🙏