15 günlük bebeğim var bugün fazla kakasını yaptı gibi geliyor cıvık kaka acaba ishal mi oldu anlayamadım bebeklerin ishal olduğunu nasıl anlarız sancı çekmiyor rahat bir şekilde cıkarıyor karnına masaj yapıyorum ama diğer günlere göre hem fazla kaka yapıyo hemde bugün sık sık yaptı emzirme sonrası yapıyor genelde