Cs10072020 oğlum 2 yaşında ve bugün ilk iş günümdü benim de. Kayinvalidem üst katımda oturuyor ve o bakacak oğluma bugün de o baktı. Korktuğum kadar zor geçmedi bugün, ben oğlumun sabahtan akşama kadar bensiz kalacak olmasından uyumamasından vs korkuyordum çok şükür ki öyle şeyler yaşanmadı. Ben de kendime iyi geleceğini düşündüğüm için işe girdim hem maddi hem manevi anlamda. Sadece oğlumu çok özledim bütün gün 🥹