ddm5840 Yani sizi rezil etmiyorsa geceleri falan,devam edin derim ama artık işkenceye dönüştüyse birakmak en güzeli. Bir de calisacakmissiniz gece uykusuz kalmak zorlar sizi. Benim kizim cok zorluyordu,gece 10 kere meme diye kalkardi,yemek yemezdi vs ben biraktirdim rahatladim.