cansuzumraalya Bebeğim 4 aylık yaklaşık 3 haftadır kollarında egzama çıkmaya başladı doktora götürdüm alerjik dedi bende de egzama var önerebileceğiniz krem vs var mı ???
Paramedik16 cansuzumraalya bioderma nın losyonunu kullanıyorum ikizlerim için doktorumuz tavsiye etmişti araştırıp bakabilirsiniz