889523 2 yaşında ikiz kızlarım var. 14. Ayda sütüm kesildi.
Kızlarımdan biri hiç emmedi. Çok denedim. Diğer kızım emiyordu. Bir göğsümde süt azdı diğerinde çoktu.
Haksızlık olmasın ve daha kolay olması için sağarak verdim. 2 saatte bir sagdim verdim. Sütüm çoğaldı. Ek gıdaya kadar hiç mama vermedim. Hep sütümü verdim.
Kendinizi kötü hissetmeyin. Evet içimde emzirmek hissi, isteği kaldı ama kızlarım için en iyisini yaptım biliyorum 🙏🏻🥰