ege67 boşanan bir anne olarak kendi durumumu anlatayım benim protokole yazdırma şeklim 2 yaşina her ayın 2. Ve 4. Haftası pazar günü 10.00-14.00 2 yaşından 7 yaşına kadar yine ayın 2. Ve 4. Haftası pazar günü 10.00-18.00 arası benim yanımda görecek kalma olayını ben 7 yaşından sonra yazdırdım imzaladı gerçi şuan pişman annede ciddi bir sorun yoksa çocuğun velayeti çocuğun iradesiyle babasını isteyene kadar annede kalıyor