2 yalında kızım yaklaşık 2 haftadır gidiyor kreşi çok seviyor ama her gün bi çocuğu ısırıyor veya ısırmak üzereyken yakalıyorlar.Kreşteki öğretmenlerden yargılayıcı tavır seziyorum ya da bana öyle geliyor bilmiyorum ama işte öğretmenlerimizin birkaç cümlesi- yapma dememize rağmen yapıyor algılaması yok
-bu ısırma davranışı neden oldu hiç böyle bir çocuk olmamıştı vs
Siz eğitimcisiniz yönlendirin dememe rağmen herhangi bir öneride bulunmadılar küçük bir şehirde yaşıyorum başka gönderebileceğim kreş de yok ne yapacağım hiç bilmiyorum böyle bir durum yaşayıp çözüm bulan oldu mu bi de bu ısırma devam ederse eğer kreşten atılma gibi bir durum olur mu acaba.Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki her gün utançla gidiyorum o aileler için günah çocuklara gerçekten delirmek üzereyim artık