Aslında ben 4 aylıkken düzeni kurmuştum kendi yatıyor du beşiğe koyduğumda, ama depremden sonra aylarca düzenimiz olmadı sürekli farklı yerlerde dolandık, şimdide kontyener de kalıyoruz, beşiğini getirdim, ama düzeni bozuldu, şimdi de tekrar düzen kurmak zor oluyor