Kızlar 1 aydır ek gıdaya başladık ama asla mama sandalyesinde kafasını kaldırıp yemiyor zaten hiç birşey yemiyor mama bile yemiyor artık çok zorlanıyorum nasıl mama sandalyesine alıştırıcam içinde oturuyor ama kafasını kaldırıp yemek yemiyor yemek yiyeceğini anladığı an kafasını aşagıya eğiyor yemek istemiyor bende yastıkla arkasını destekler şekilde dik oturtup veriyorum yemeklerini 7 ay oldu hayla oturamıyor normal mi sizce