blgnsm Bebeğim 14 aylık. Kızım dün bayağı kustu. Gece de ateşlendi. Calpol içirdim ve bu akşamda yine ateşlendi. Yine ilaç içirdim. Korkuyorum. Yarın da bekleyeceğim. Yine aynısı olursa doktora gideceğiz eşimle. Bu gibi durumda ne yapmalıyım. 🥺
Minikanne15 blgnsm merhaba canım benim kızım öyleydi rota virüsü çıktı ama ishal de vardı ateş ciddi bi durum bi sıkıntı olmasa çıkmaz zaten enfeksiyon vs olabilir korkutmak istemem ama bi götür bence
OptimusPrime blgnsm Şuan salgın var ve doktorlar beklemeden getirin diyorlar. Hastalıklar da karışmış durumda influenza da olabilir. Onun ilacı ilk 48 saat içinde başlayınca etki ediyor özellikle. Bence götürün.
Pusat2022 blgnsm beklemeyin benzer durumla başladı oğlumun ateşi 40ları gördü acilde bişey yapmadılar özelde test yapıldı yatış verildi mutlaka götürün yarın sabah
Melis22 blgnsm merhaba yüksek ihtimal enfeksiyon var bence acile bile olsa götürün çünkü enfeksiyon varsa ateş düşmez düşüyor gibi oluyor ama tekrar tekrar yükseliyor
blgnsm Ertugrulsena 38.4 çıktı. Diş çıkarsa kusma olur mu ki. Alt 2 dişi ve üst 2 dişi çıktı. Diğerleri ne zaman çıkıyor bilmiyorum.
Arzu1903 blgnsm aynı durumu yaşadım diş sandım ama idrar yolu enfeksiyonu varmış ateş 2 günü geçerse hemen doktora götürmelisiniz
Binnur_cam blgnsm bana sağlık ocağı doktoru kusma +ateş 37 bucuk 38 olursa direkt götür rsv çok yaygın en baş özelliği ateş demişti . Kendim hasta oldum benden iki gün sonra kızımın gözler kızardı ateş çıktı baktım 37 37 bucuk sabah hemen götürdüm rsv pozitif ilaç kullanıyoruz 9 aylık .. Geçmiş olsun dikkat edinn
sonbezbukucu bence tekrar etmesini beklemeden gidin. herkeste farklı bir hastalık çıkmış bizde de domuz Gribi çıktı. sizi korkutuyor gibi oluyoruz ama ateş zaten başlı başına bir hastalık belirtisi. şimdiden geçmiş olsun 🙏
Bebegimm1 blgnsm doktora Gitmelisiniz ateş düşmüyorsa evde düşürmeye çalışmayın ne oldugunu bilmiyorsunuz hemen gidin erkenden tedavi olsun ilerlemeden bana doktor düşmeyen ateşi evde düşürme demişti enfeksiyon çıkmıştı ki ben o kadar bekletmemiştim
Cs10072020 Bence beklemeyin aynı durumu bebegim de yaşadı bağırsak enfeksiyonu geçiriyormus hastanede yattı 2 gün