ayse9191 Herşey çok güzel gidiyorken,4.ay atağı ile uykumuz kabusa döndü,uyuması için çaresizlikten battaniyede salladık,şimdi başta türlü uyutamıyorum.başına gelen var mı,nasıl normale döndürebilirim
Elmsnghn ayse9191 vallahi o dönem öyle biseyki battaniyeye alışsın diye uğraşmıştık ona bile alışmamişti 🤦 hamaklar var e bebekte ayni mantik. Ama yok ben sallayarak uyutmayacagim derseniz biraz inatlasacksiniz. 15 dkkda bir uyansa bile uyudugu anda yatağına koyun max 1 hafta icinde alisiyo. Cok yipraniyosunuz ama baska türlü olmuyor malesef
zeyneperll ayse9191 battaniye de salla sakinleş ince beşiğinde yada ayağında sallayıp uykuya dalma sini sağlayın bizde öyle yaptık battaniyede sadece sakinlesmesini bekledim
Binnur_cam ayse9191 kararlı ve sabırlı olman lazım önce işe ordan başla . Yatağının üstüne yatır sallamadan pış pış yaparak kafasını severek ninni söyleyerek uyutmaya çalış çok ağlar durmazsa kucağına al kollarında sallamaya çalış battaniye olayı kötü olmuş
Melis1706 ayse9191 of kardesimi biz annemle oyle sallardik inanilmaz bileklerimiz agriyordu artik.boyle kollarimiz kopardi sallamaktan.cevremde hamak tarzi gormustum belki onu kullanabilirsinjz
ayse9191 zeyneperll aynı dediğiniz gibi yapıyordum şimdi onuda kabul etmiyor ,tamamen dalmadan sallamayı bırakamıyorum
ayse9191 Binnur_cam hem ne kötü,hep birisine bağımlısın,tek başına günü geçiremiyorsun.dediğiniz gibi yapıyorum çok ağlıyor,annem durmadan baskı yapıyor,ağlatma çocuğu sallayalım diye
Binnur_cam ayse9191 dinleme anneni saçmalama klasik hepsi öyle onlar sanki bizi ağlatmamış .. Zararın neresinden dönersen kar ağlaması çok normal bırak ağlasın .. Pes etme
Alerjikrinit ayse9191 başlığı açmadan 4.ay kesin dedim 😂bizimde 4.ay ağlamalarında alışkanlık olmuştu hamak beşik aldık ama onu beğenmiyordu yine battaniye istiyordu panik yapmayın o atak bitince öyle böyle başka şekilde uyuyor. Ama tabi biraz size iş düşüyor ben kucağımda salladım bir süre sonra beşiğinde salladık tekrar alışmıştı